Loading... loading....
Cheaper price than regular books. Find here reasons to use CDJapan eBooks!

Kesho Hin Kenko Shokuhin Gyokai No Tame No Direct Marketing Seiko to Shippai No Hosoku

化粧品・健康食品業界のためのダイレクトマーケティング成功と失敗の法則 - 山口尚大/著

Kesho Hin Kenko Shokuhin Gyokai No Tame No Direct Marketing Seiko to Shippai No Hosoku
eBooks Edition
If you want to read eBooks on PC, click here.
Viewer Type viewer_image Neowing eBook Reader
Price 2090 yen
Points You Earn 20 points (1%)
Compatible Devices
Pages
    240
Release Date Apr 03, 2020(JST)

Description in Japanese

化粧品・健康食品の通販事業に携わる経営者・マーケター必携!!マーケティングの基礎を身に付け、業界ならではの戦略で通販事業を成功に導く不動の法則。「LINE広告は効果的らしい」「購入ボタンは緑と赤だとどちらがいい」日々目まぐるしく進化する広告・ブランディング戦略。小手先の真似をしているだけでは、競合に勝てない時代になっています。時代が変化すると、それに合わせて多くのことが変わっていきます。人が情報を取得するツールも、紙やテレビなどのメディアからインターネットへと変化し、いまでは誰もがスマートフォンを使って情報を取得できる時代へと変化しました。しかし、マーケティングに関して言うならば、顧客への向き合い方や「どのようにしたらモノが売れるのか」という考え方は、どれだけ時代が変化しても変わることはありません。本書は、著者がこれまで実践してきた化粧品・健康食品業界特化型のマーケティングの施策を惜しみなく伝えるとともにマーケティングの「本質となる考え方」を紐解いた書籍です。

Translate Description

*As it is a machine translation, the result may not provide an accurate description. Please use it only as a reference. *Not available within the China mainland region.

More published by Cross Media Publishing (in Press)

Browse similar eBooks